Priser
Vi sætter en ære i at samarbejde med fleksibilitet, imødekommenhed og professionalisme, så eventen bliver en succesfuld oplevelse for alle involverede parter.
De bedste løsninger udvikles og skabes i fællesskab
Hos os får du mulighed for at skræddersy præcis den løsning,
der passer til behovet ved lige præcis dit arrangement.
Beredskab
København opererer efter vejledende priser, hvorfor det ikke er muligt at give
en fast pris, da det kommer an på arrangementets størrelse og opgave, antal mennesker
samlet, arrangements type, antal sikkerhedsteam / brandvagter / samaritter,
ønske om specielt udstyr osv.
Lokale forskelle gør også at priser på transport, materialeforbrug og
forplejning kan variere.
I Beredskab København arbejder vi altid i makkerpar ved større arrangementer.
Hvordan rekvirer jeg?
Send en forespørgsel via ”Kontakt” øverst til højre.
En leder i Beredskab Københavns vurderer arrangementet (størrelse, risici, faciliteter) og giver et tilbud.
Når du har en aftale med os, stiller vi med det aftalte i forhold til vagtens
type og størrelse. Der vil være en leder af vagten så du hele tiden har en
kontaktperson under arrangementet.